tweet..!! tweet..!!



Wednesday, July 15, 2009

perasaan, jiwa, dan sesuatu...

aku terasa ingin menulis segala-gala masalah yang aku hadapi...namun, aku buntu bagaimana mahu memulakannya...aku runsing dengan perasaan yang membelenggu diri aku kini...kenapa aku serasa semakin jauh dengan teman-temanku...aku semakin tidak mengenali diri aku sendiri...aku seolah-olah berada dalam satu dunia khayalan di mana aku seorang asing yang datang tanpa di undang dan yang perginya tidak dihantar...mungkin kekilafan diri yang dilakukan secara tidak sedar telah melukakan sekeping hati yang tulus...aku insan yang naif...jika terdapat walaupun secubit barang apa jua kesalahan, maafkan lah diriku teman...andai itu yang menjarakkan tali silaturrahaim kita bermakna kita tidak bersefahaman dalam melayari sebuah kehidupan yang ntah bila penghujungnya...aku mengerti...kita mungkin bukan teman yang serasi...bukan teman yang mampu berkongsi segala-galanya denganmu...aku tidak layak untuk mendapatkan seorang sahabat yang sejati... aku bukanlah yang terbaik buatmu jadikan sahabat...aku rela andai itu takdirnya...namun, akan ku perbaiki kekilafan diri andai engkau memberiku peluang untuk memperbaiki segalanya dengan nasihat yang berguna darimu.....maafkan daku wahai teman....

No comments:

Post a Comment