tweet..!! tweet..!!



Thursday, July 16, 2009

alhamdulillah....hari ini ku temui sedikit ketenangan yang tidak dapat ku gambarkan dengan kata-kata. aku bersyukur di atas ketenangan yang kau kurniakan buatku hari ini ya ALLAH....namun, ku perlukan ketenangan yang lebih besar dari hari ini...hmmm...memang fitrah manusia yang tak pernah lari dari kehidupan mereka yang tak pernah puas dengan apa yang telah diperolehi...hari ni aku dapat seorang lagi kawan yang boleh di ajak berkongsi segala masalah yang aku hadapi...aku dah tak sanggup lagi asyik nak mendengar masalah orang saja sehingga masalah aku sendiri aku tak dapat nak selesaikan...aku bukan tak boleh menjadi pendengar yang etia..aku bukan tak boleh menjadi kawan yang mudah untuk berkongsi...cuma aku tak boleh menjadi diri aku sendiri lagi...aku perlu mencari siapa diri aku yang sebenar barulah aku boleh mendengar segala keluhan mereka yang memerlukan khidmat aku sebagai penasihat....hehehe....jumpa lagi malam nanti....

No comments:

Post a Comment