tweet..!! tweet..!!



Monday, January 18, 2010

merepek lagiii...

seperti biasa blog ni tetap tak menarik sebab aku xreti nak buat isu aper kat sini..hehehehe....apa yang penting aku boleh meluahkan apa sahaja yang aku nak kater kat sini...perasaan aku, ketidakpuasan hati aku dan sebagainya...
tu yang penting...hohoho...


hmmmm....adakala hidup ni terlalu susah buat aku...aku sendiri xtau nak klasifikasikan kesusahan yang aku alami ni macam maner...rungsing aku memikirkannya...aku xmampu nak luahkan pada orang...aku bukan jenis yang boleh luahkan segalanya...aku hanya mampu mengeluarkan air mata yang rata2 buat insan lain ia begitu berharga.... pada aku air mata aku amat penting...tu sebab apa2 masalah aku lebih selesa jika air mata yang menjadi penyelesaiannya...aku bukan seorang yang bersikap sombong, garang or whatever...aku jugak insan biasa yang teringin untuk menjadi segalanya...teringin untuk mengecapi kebahagiaan...hati aku xkuat...hati aku lemah...aku mudah tersentuh....segala yang bersifat sensitif adalah aku yang sebenarnya...berpura-pura menjadi kuat adalah kerana aku tidak mahu di pijak orang lain....hakikatnya aku mudah tersentuh...aku sedih, aku pendam...aku luka, aku diam...aku terguris, aku pergi mendamaikan jiwa...aku xkuat..!!!!
itu yang penting...jika aku tak berpura-pura untuk menjadi kuat, sudah tentu orang tidak mahu bergurau dengan aku...jika itu berlaku, aku tidak akan mampu untuk mengecapi segala rasa sakit yang bersarang...tapi, aku tekankan sekali lagi...aku xkuat...aku xmampu menanggung semua nya dengan lama...aku perlu menangis untuk meringankan beban aku.......
adakala aku terasa seakan mahu mendapatkan penyakit yang sudah tidak ada harapan untuk sembuh..jika itu bisa membuatkan hidup menjadi senang...

itulah aku...penuh dengan konklusi hidup yang tak pernah berpenghujung....

No comments:

Post a Comment